سومین جشنواره فیلم فجر اصفهان،موفق عمل كرد
نوشته شده توسط : lsdf

'محمود زنده نام' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:استان اصفهان با برگزاری برنامه ها وجشنواره های سینمایی و هنری، فیلم سازان،نویسندگان و هنرمندان توانایی را پرورش داده است.

وی خاطرنشان كرد: سومین جشنواره فیلم فجر اصفهان مطالبات مردم فرهنگی این استان را با فراهم كردن امكانات و فضاهای نمایش فیلم و آثار خوب سینمایی محقق كرده باشد.

وی با بیان اینكه اصفهان از استانهایی بود كه بیشترین استقبال را از جشنواره فیلم فجر داشت، تصریح كرد:با توجه به فرهنگی و توریستی بودن این شهر جز این از هنرمندان و مردم اصفهان انتظار نمی رفت.

زنده نام،امكانات صوتی و تصویری سینماهای اصفهان را با توجه به پتانسیل اصفهان در برگزاری جشنواره های مختلف رامطلوب دانست .

وی با اشاره به اینكه جشنواره های استانی از برنامه های سی امین دوره فیلم فجر بود،گفت:باید تجربه هایی كه در این دوره كسب شد، بعنوان مستند و توشه فرهنگی برای سال آینده مورد بهره برداری مسئولین قرار بگیرد.

مدیر امور استانهای جشنواره بین المللی فیلم فجرگفت:امید است در سالهای آینده همه استانهای كشور از جشنواره فیلم فجر كه ثمره فرهنگی انقلاب اسلامی است، برخوردار شوند.

وی افزود: امسال 500 هزار فیلم در قالب بسته های فرهنگی به صورت آثار ویدیویی از سینمای ایران و جهان بین مردم سراسر كشور بویژه در مناطق دور افتاده توزیع شد.

وی با اشاره به اینكه فیلم ها برای افزایش سطح دانش وعلاقه مندی مخاطبین به سینما در تمام كشور توزیع شد،گفت:این فیلم های سینمایی در گونه های خانوادگی ،اجتماعی،كودك و نوجوان،پلیس و كمدی بود.

سومین جشنواره استانی فیلم فجر در اصفهان از 17 تا 24 بهمن ماه با اكران 20 فیلم برگزار شد و شامگاه گذشته با معرفی برترینها به كار خود پایان داد.

8114/1042





:: برچسب‌ها: ظروف چینی , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: